Inget är bättre än mat


Mat är det absolut bästa som finns, och jag är verkligen alltid sugen på det.
Dom senaste dagarna har jag fått äta mat av nästan världsklass :) all mat som är tillagan av någon annan är mig är i och för sig av världsklass ;)
I örebro fick vi en galet god tapas tallrik, saknar redan den tallriken, dock var man tvungen att dela på tre, hade verkligen velat ha hela tallriken endast för mig själv.

Igår blev det en stor blodig biff, min absoluta favorit.




och idag lyxades lunchen till med mat från den bästa indiska restaurangen


Nu ska jag snart bege mig till jobbet, har fyra nätter att sysselsätta veckan med, och på lördag ska jag på dop, så innan dess måste jag även försöka hinna med att hitta en dop present, man kan ju fråga sig själv varför man alltid är ute i sista sekunden, hopplös!

/Stina

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Mat är alltid bäst tillagad av någon annan haha. Men blod går bort för mig.

2012-02-10 @ 19:55:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0