Heavenly Ink


Det känns som om jag är på Hevanly Ink och springer flera gånger i veckan. Igår var jag där, dock inte angående min töning utan för att prata tatuering. Jag har två stycker jag vill göra, just nu börjar jag med den lilla, den stora får vänta till senare för det har jag inte riktigt pengar till just nu.

Mitt favorit citat kommer förhoppningsvis pryda min kropp ganska så snart, jag måste bara försöka bestämma mig för vilket tysnitt, har hittat två som jag gillar, men är endå inte riktigt säger, och så har jag två alternativ på placering som jag heller inte riktigt har bestämmt mig för ännu. Blir en stor funderare på det, blir galen på att jag ska behöva ha en sådan fruktansvärd beslutsångest när det handlar om precis allting!!!


/Stina

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Fast det är rätt bra att tänka över sina beslut både en och två gånger. jag skulle behöva lära mig ett och annat av dig för jag är alldeles för impulsiv.

2012-02-20 @ 13:42:21
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0