Fler bollar i luften?


Nu är det mycket, hela hela tiden.
Denna veckan har jag bara haft Thea en natt, vilken känns sjuk trist :( men jag är endå glad över att hennes pappa hjälper till så gott han kan just nu och tar Thea när jag ska jobba, känns som att det kommer fungera jätte bra, tråkigt bara med mina långveckor så blir det bara en dag jag träffar henne. Men nästa vecka så, då är jag lång ledig :) Ska bli så skönt, då blir det stor städning här hemma.

Jag har inte haft någon energi över huvudtaget, och utan energi så orkar jag inte äta och utan mat så får jag ingen energi, har blivit som en ond cirkel. Har börjar tvinga i mig lite mera mat, plus att jag var och tränade igår, kan ha varit det som behövdes, för energin kom tillbaka till viss del.
Så idag blir det mera träning :)

Men först ska jag fixa klart med all tvätt.

..och så måste jag förbi badrumms affären, då min nedrans duschhållare har pajat. Dock så har jag ingen anning om vad/hur jag ska göra med det. Köpa en helt ny? eller reservdel? men hur ska jag ens få loss den fråg kaklet, jag har inte den BLEKASTE. Får hoppas på lite hjälp från pappa på fredag då han kommer över med min nya tv :D

En liten snabb update!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0