Dagens utmattning


Idag tog jag min lilla shake och begav mig till gymmet, blev två vilodagar istället för en då det inte fanns någon tid för träning igår tyvärr.
Men idag blev det hårdträning då istället. Har kört varenda liten millimeter på armarna känns det som, dom är helt slut, helt döda. Mage, rygg och bröst fick sig också en omgång, dock känns det inte lika mycket där, får nog bli ännu hårdare nästa gång tror jag nog.
Avslutning blev det på löpbandet, och där trodde jag nästan att jag skulle falla ihop. Har när instill inte kunnat springa sedan innan jag blev gravid, idag slog jag dock mitt "rekord" sedan graviditeten, känner mig galet nöjd, och benen, ja dom känner sig mosiga :)

Nu har jag tryckt i mig massa gott för musklerna, så nu är det dags att börja lukta gott också så att jag kan bege mig till dagis och hämta gullungen!



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0