Bästa dans tjejen


Thea är så otroligt duktig varje lördag kl 10, då har hon dans och hon är bara för söt :)
Jag har jobbat varje lördag hon har haft dans, men första gången tog jag mer ner i alla fall, sedan dess har jag inte varit där försen idag... Kändes så otrolig att släppa in henne i dans salen, se henne gå in helt själv och dörren stängdes. Kikade in några gånger genom springorna, och hon var sååå duktig :)

Mammas söta och duktiga tjej!!!



Nu är min mormor på väg ut från solna för att umgås med Thea några timmar så att jag kan få lite mera sömn eftersom jag ska hoppa in och jobba extra inatt, och imorgon ska vi träffa anna och mathilda så då blir det förmodligen inge sova av.
Sedan ikväll så blir det god mat och lite melodifestivale :)

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0