Ansiktsprodukter


Något har hänt med min ansiktshy helt förstörd och på löpet super torr nu när det blivit så kallt.
Så nu fick det verkligen bli att gå ner till kicks och be dom plocka fram lite nya produkter, till ett bra pris dessutom. Har alltid brukat köpa biotherm men det kostar ju lite, och nu ville jag ha mycket så då fick det bli till bättre pris.

En rengöring som jag dessutom ska ta bort sminket med, brukar alltid använda tvål :) har aldrig gillar sminkborttagningsmedel men nu får jag väl lov att ändra på mig.
Dock så var denna riktigt skön och behaglig att använda

En mask som lycktar jordgubb. Den luktar gott, är till ett bra pris och otroligt behaglig att dra på

En Anti blemish spot treatment, sved som attans igår kväll när jag drog på den, så den borde väl hjälpa.

.. och till sist så blev det en ny mjukgörande, eftersom min inte hjälper just nu. Jag tål verkligen inte denna kyla


Min hy måste tillbaka till Spanien!!!!

Jag är extremt kräsen när det kommer till smink, hudvård och hårvård. Produkterna måste absolut inte vara billiga eller dyra, men dom ska lukta gott, det är nog de viktigaste för mig :) och så ska dom vara behagliga, och inga produkter får klibba fast på fingrarna, vissa kan ju bli sådär äckiga på fingrarna och nästan lite svåra att skölja bort.

Men alla dessa produkter jag köpt nu får +++++ av 5 på det försrsta intrycket. Känner mig hittils nöjd, nu ska jag bara se hur resultatet kommer bli med tiden.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Funkade ansiktsmasken bra?

2012-02-03 @ 21:25:16
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0