Veckan som sprang förbi


Måndag- Träna och middag på tommy´s med Joel. Jobb!
Tisdag- Jobb
Onsdag- Träning
Torsdag- Jobb
Fredag- Träning, Middag med Joel, , Jobb!
Lördag- Jobb, film med Joel
Söndag- Träning och Jobb!

Veckan har varit ganska tuff, och min jobb helg började inge vidare alls. Efter 45min in på arbetspasset så hände det grejer, jag hamnade mer eller mindre i chock och det blev en extremt jobbig natt, så jag var helt död o lördags och lyckades sova enda tills klockan 18.00
Jag har varit med förr och det är egentligen inga konstigheter, jag var på sätt och vis beredd på vad som kom, men av någon anledning så tog det extremt hårt på mig, kanske kan det vara för att jag är i en position i livet där jag redan är känslig och skör, som gjorde att jag inte riktigt klarade av att mötas utav detta nu.
Men inatt ska jag bita ihop igen och kämpa mig genom natten, jag får slappna av, tänka och pusta ut till veckan då jag är ledig.
En liten mottgång just nu och jag bryter ihop totalt! Skulle bara behöva stänga av hjärnan några veckor.


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0