Påsken springer iväg


Det var varit lite dåligt med träning denna veckan, gymmet har inte haft sina vanliga öppetider och så har jag inte riktigt kunnat ta mig iväg för att träna, får bli bättre till nästan vecka igen.

I torsdags sprang jag in i Stefan och Danne nere i centrum så vi bestämmde oss för att ses och gå ut en sväng, hade en riktigt trevlig kväll förutom att en gammal vän var tvungen att komma och vara ego, dryg, hemsk, och bara blää, en del kan aldrig sluta tro att dom är bätte än alla andra, fast dom i själva verket tyvärr är mer förlorade än alla andra.

I fredags var mormor här och vi åt en super god middag :)

Igår så passade Gittan Thea en sväng så att jag och Gurra kunde åka in till stan och hälsa på Daniel som skulle dj´a lite på ett ställe, men en lugn och tidig kväll så det var skönt.

Idag har vi bara varit hemma igen, för Thea är inte riktigt bra, hon har haft feber under dagen, dock försvann den här på kvällen men jag känner på mig att den är tillbaka imorgon bitti igen, hoppas dock inte så att hon kan få gå till Lekiz som hon har pratat om i flera dagar nu.

Nu sitter jag och kollar på Så Ska Det Låta, såklart :) och väntar på att Joel ska komma förbi och ha lite myskväll!


Ser lite konstig ut på bilden :)

/Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor ni inte tsmns du och Joel?

2012-04-08 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0