Påsk, lördag, sol och sjukdom


Hade jag inte haft Thea idag så hade jag nog aldrig tagit mig upp ur sängen. Eller jo för att träna, och sedan lagt mig igen.
Har egentligen ingen glädje av att vara vaken men tanke på också att Thea är sjuk :( Så nu har hon somnat i soffan, hon vill inte äta, knappt dricka, och bara sover.
Så att i princip bara sitta här själv och inte göra något suger hårt, för det får mig att tänka för mycket :(

Hade verkligen velat åka iväg och hitta på något skoj med Thea idag, eftersom det är så fint väder också. Stackars älsklingen som lyckades bli sjuk.
Känner mig nästan lite orolig, hon brukar inte vara såhär låg när hon är sjuk. Nu börjar jag verkligen undra vad hennes stora sår på armen är för någon vi upptäckte häromdagen.

Alla vi barn i bullerbyn rullar på tv:n och jag sitter och läser massa mer om träning, och bara väntar på att hjärtat ska vakna!



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0