Misslyckad töjning


Idag var tanken att jag skulle töja upp en sista gång, upp till 10mm. Men det sket sig totalt.
Det gjorde så sjukt ont att jag var sekunder från att börja gråta.
Jag fick helt enkelt säga att jag är på väg och gråta nu för det gör så sjuk ont, jag kände hela tiden "det går inte, det går verkligen inte" så kir slutade, tack och lov.
Jag har väntat tiden jag ska ha väntat men jag vet inte riktigt varför det inte gick. Kanske kan ha något att göra med att man har lägre smärt tröskel när man inte mår på topp, kanske kan det ha varit det, eller så var mitt öra helt enkelt inte riktigt redo ännu.
Så vi fick sätta in en tung ring i min tunnel för att hålet ska hänga ut sig lite, så kanske det går enklare nästa gång. Men tänker vänta bra mångar veckor nu, vill inte kända den där smärtan igen :(



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0