Fredags workout


Idag blev det armar, axlar och rygg på gymmet. Allt tog sådan tid så det fick räcka, hade egentligen tänkt göra mer, men så får det bli ibland.
Imorgon är tanken att det ska bli koncentration på mage och rumpa, men får se hur det kommer bli med det, kommer eventuellt ta mig över till Gym och motion, har inte varit där sedan dom bytte ägare, så det är länge sedan.
Men jag behöver lite ny inspiration så ett pass där kanske kan hjälpa.

Min hårutväxt började bli hemsk nu också. Så idag blev det en ny färg. Den är nästan lite orange men frisören sa att den skulle bli ungefär så som jag hade, och det är den färgen jag gillar, den färger som kommer fram några veckor efter att jag färgat rött, nu fick jag den på en gång. Lite mer år det brun oranga håller än rött.
Köpte även en hmm, vad det nu är, någon olje grej av nå slag, för mitt hår har blivit så otroligt torrt och förstört.
Bara älskar denna oljan, något som är extremt viktigt för mig (har jag skrivit många gånger förr) är doften, och det luftar perfekt :) och den är super härlig att dra in i håret. Håret blir alldeles lent och härligt.

"Hårfägen syns dock inte riktigt på bilden"



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0