Fel i kropp eller knopp


Jag har känt mig konstig i kroppen i flera flera veckor, men det kan ha haft något att göra med att jag inte mått på topp psykiskt.
Men nu har jag illamående, yrsel och magsmärtor som bara inte vill ge med sig.
I över en vecka har det varit såhär och jag börjar bli galen. Jag blir hungrig men vill helst inte äta för det lockar inte, så alla måltider får jag mer eller mindre tvinga i mig, så sjukt jobbigt.
Har inte hunnit tränat på några dagar pga att annat har kommit imellan och så har jag haft en sådan galen träningsverk. Men sist jag tränade så fick jag tom upp lite spya.
Idag ska jag gå och träna igen, och jag hoppas verkligen att illamåendet ska få kunna få över lite så att jag kan ta i lite utan att behöver kräkas.

Blir snart tokig!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0