Driving me crazy


Jag orkar inte!!!
Jag lyckas aldrig komma till ro för att få lite sömn. Dom enda gångerna jag kan sova är när jag kommer hem från jobbet på mornarna.
Men kvällarna, det går bara inte :( 1000 saker snurrar i skallen, fötterna vägrar slappna av och allt rinner över i panikångest, varenda kväll. Kommer vara helt död imorgon bitti, åter igen.
Det måste verkligen gå över snart så jag kan få börja sova ordentligt, det räcker få inte med 5 timmars sömn. börjar bli tokig på det här!!!!!!!!!!
Inte ens ett glas vin hjälper längre .




... och efter att ha fått avreagera mig lite.
Idag var mormor här ute en sväng efter att hon kört mamma till flygplatsen. Fick lite fina påsksaker av henne, så jag och Thea prydde matbordet så fint i påskens anda när vi kom hem. Så nu har vi iaf lite påskfint. Imorgon ska jag försöka få Thea att bli en påskkärring, var lite si sådär när jag frågade idag, så jag får se hur hon känner imorgon när hon vaknar. I värsta fall kanske jag också får bli en påskkärring,


Risets kreation är av Thea Wikner :) Hon var så stolt och glad!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0