Time to move on with something new.


För några dagar sedan bestämmde jag mig. Nu åker naglarna av.
Har haft gelé naglar i 6 års tid och började göra mina egna för snart två år sedan.
Det har gått en väldans massa pengar och många timmar och mycket jobb åt dessa naglar.
Men nu är dom veck.

Det kändes enormt konstigt när jag inte längra hade naglarna kvar, men enda extremt skönt, dock så räcker det med att dom växer några milimeter så lyckas jag göra illa nageln på en gång, och det gör ju så otroligt ont, hade nästan glömd hur ont det gör när nageln viker sig bakåt, "AJ"

Hade endå varit tvungen att ta bort dom så fort praktigen börjar i oktober då man inte får ha naglar inom sjukvården, och till våren ska jag ju förhoppningsvis jobba inom sjukvård så då blir det inte heller några naglar, så jag kände att det var bättre att ta bort dom nu så jag hinner vänja mig innan jag måste börja jobba med händerna ordentligt.



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0