Tiden i vått och torrt


Igår var det dags för en kryssning för att fira att Anna fyllt 30. Grattis igen! :)
det var en redig kryssning, men massor med skratt, prat, panik, skräck, ilskenhet och mycket mycket mer. Tror man fick smaka av på alla känslor igår.
Sällskapet var toppen, skit gulliga, roliga och härliga människor. Sedan fanns det ju en och en annan idiot ombord på båten.
En person och kanske tom några fler blev vi helt av med från dansgolvet, tack och lov för att det finns vakter som kan plocka bort alla puckon, dock kan jag tycka att vakterna är en anning sega.

Hade galet kul i alla fall! och så mådda man som man absolut förtrjänar idag skulle jag tro :)

Själklart så blev det även massa SÅNG, i just love it.








Blev inte så mycket bilder för min del då jag inte längre orkade gå omkring med min stora klumpiga kamera. Måste verkligen ta mig an och köpa mig en liten och smidig också som lätt går ner i väskan.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0