SOS alarm


Som vanligt så satte jag mig med min frukost framför datorn och öppnade aftonbladet för att läsa.
Läser åter igen om att en ung tjej har ring in till SOS alarm och bett om hjälp, utan något resultat, vilket leder till att hon får andningstillestånd.

Tjejen hette Jill söderberg och var 22 år gammal. Det är väldigt ungt tänker jag. Sedan tänker jag, namner Jill låter bekant, även namnet söderberg, och hon är ifrån Timrå.

Efter en stund går 1 + 1 ihop. Det är ju Jill

Vi träffades på ett ridläger när vi var små och fastnade direkt för varandra. Vi höll kontakten via brev länge länge, och för ett år sedan hittade jag en gammal adressbok jag hade, där hon stod med, så jag hörde av mig till henne på facebook, pratade lite, men inte mycket mer än så.

Vi har inta haft någon som helst kontakt på över 10 år, men det kändes endå helt sjuk att läsa om henne i aftonbladet att hon har dött, i Januari dessutom.

Tusen tankar till hennes familj!!! R.I.P Jill

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13694376.ab

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0