R.I.P Karin


95 år gammal valde Gammelmormor Karin att lämna oss. Den första generationen valde att lämna våran 5 generations klan.

Hon har fått leva med hälsan i mycket god behåll, endast lite vanligt ålderstecken har hon drabbats av vilken är fantastiskt att endast ha det när man är 95 år gammal.
Ett till generationskort var tänkt att vi skulle ta när mamma och mormor kommer hem ifrån Spanien nästa veckan, men Karin gick och rammlade och lyckades bryta lårbenshalsen.
En operation blev nödvändig men det klarade hon inte riktigt av.
En vecka tog det, sedan sa hon Hejdå!

Jag är glad över att hon var hyfsat klar när jag var hos henne i Tisdags, då gick det att prata med henne, dock sa jag att jag skulle komma tillbaka, men det fick jag inte chansen till. För tidigt imorse gav kroppen med sig och hon fick somna in så fint.

Men nu har hon det bra!

Vila I Frid Karin


Sista kortet där vi alla är samlade.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag finns på telefon om du vill prata gumman! Jätte trist att det blev som det blev men det var ju iaf. tur att du hann ta farväl av henne innan hon gick bort.

Tänker på dig min ängel!

Pusss

2011-09-17 @ 23:31:49
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0