Nedrans busunge


För flera veckor sedan bara försvann mina absoluta favorit örhängen och mitt älskade halsband jag fått av Joel.
Funderade och letade, flera gånger om, kom aldrig till rätta.
Så en dag för två veckor sedan så lägger jag ett par nya örhängen på vardagsrumms bordet, där jag även vet att jag la det andra, efter en stund är det borta.

THEA- Vart är mina örhängen?
Här säger hon och ger mig dom, hon hade stoppat ner dom i sina byxor, hehe. Då slår det mig, det måste ju vara hon som är tjuven när det handlar om det andra, frågar henne, men nej hon har inte sett varken örhängena eller halsbandet. Har frågar henne ett flertal gånger utan några andra svar än nej.

Nu idag så städar jag lite i hennes rum, och öppnar en låda, och till min stora lycka, där ligger mina örhängen och mitt älskade halsband... :D känner sådan lycka, och glädje, dom är tillbaka!

Har verkligen varit livrädd att det var borta. Örhängena kunde jag ju ha köpt nya. Men inte halsbandet jag fått av Joel, ett långt Tomas Sabo halsband med ett hjärta på, och ett J åklart :) Det är ju oersättligt.

Det här är örhängena. Det är en tjej som gör dom. Twissle Design
Dom kostar 149:- vilket jag inte tycker är speciellt mycket faktiskt, nu när dom är funna, kanske jag ska fundera på att fira med att köpa ett par till :) Finns massor med andra fina.


/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0