Easy day


Blev en meningslös och tråkigt dag i skolan. Vissa dagar undrar man verkligen varför man gick till skolan, hade man varit hemma så hade man inte missat något direkt.

Så hem, latade mig i soffan lite, eftersom jag knappt har några krafter just nu, orkar inte med någonting. Men ner till centrum orkade jag mig efter att jag hämtad Thea från dagis och vidare för att hämta upp mamma.
Raka vägen ner till tatueraren blev det. Mamma bytta ut sitt smycke och jag gjorde mig en töjning :)
Blev ännu mera sugen på att göra mig en till tatuering, vill verkligen verkligen göra det nu, vet dock inte exakt hur den ska se ut ännu.



Imorgon ska jag tvinga mig iväg till husläkaren. Jag är inte den som vill uppsöka läkare. Min feber har jag blivit av med, dock så har jag fortfarande hosta, men det brukar jag kunna ha i flera veckor efter en förkylning.
Men efter lite övertalning från håll och kanter så kanske jag drar mig ner i alla fall.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0