Back to reality


Verkligen höst väder åter igen utanför fönstret, lite mysigt, men mest trist måste jag säga.
Idag är det studiebesök igen som gäller, sedan blir det raka vägen hem för att hämta Thea och så träffa mamma och mormor som kommer hem från Spanien idag :)
Måste hinna med lite plugg också,  för jag skulle ha pluggat hela kvällen imorgon egetnligen, men så ringde dom om jobb, och man är ju inte direkt i ett läge nu att tacka nej till jobb, så det är bara att hålla fingrarna i kors för att jag fixar provet på fredag.

Igår hade vi Linda och nick här hela kvällen, så mysigt så. Fast jag och Linda satt väl nästa mest med våra mobiler och spelade spel, sådana jäkla nördar :)

Thea tycker det är så otroligt kul med Nick, speciallt nu när man kryper efter också, tror nog hon verkligen längtar efter ett små syskon.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0