ogillar att tvätta i tvättstugan


Jag börjar verkligen bli helt tokig på tvättstugan i vårat hus. Det är ALLTID problem.
Jag var nere för två veckor sedan till föreningen och sa att det är ganska svårt att städa då alla städgrejer försvann för ett år sedan. Jag fick saker i handen som jag själv fick lov att packa upp.
Det var sent, jag hade damsugit golver redan som jag alltid gör där nere, och jag tycks verkligen vara den enda.
Så jag tänkte, jag måste tvätta imorgon eller närkommande dag i alla fall så jag lämnar sakerna.
Det drog ut på tiden och en vecka senare blev tvättstugan bokadm sakerna låg kvar i förpackningarna exakt som jag lämnat dom. är det ett skämt?????

Var och varannan gång man kommer ner så är personen innan inte färdig heller. Flera gånger har jag väntat i en timme och sedan plockat ut personens kläder.

Idag, SAMMA SAK IGEN. Förra tvätttiden tog slut för 1 ½ timme sedan, men fortfarande så går torkskåpet med någon annan kläder, och tvättstugan var inte ens bokat tiden innan, så man kan heller inte gå och knacka på dörren och säga till då jag inte vet vem som tvättar.

Nu börjar jag bli en sådan där "jobbig" granne, för jag ska fanemej börja skriva STORA lappar överallt så kanske folk i detta hus kan förstå hur saker och ting ska göras!!!

Hur svårt kan det vara att passa sin nedrans tvätttid?????

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0