Någons födelsedag


Hur kan det bli så konstigt med att fylla år.
När man var liten så räknade man dagarna och kunde absolut inte sova natten innan man fyllde år.
Nu mera glömmer man bort hela tiden att man ska fylla år, knappt så att man kommer ihåg det när man vaknar på morgonen.
Även om jag fortfarande är ung så känner jag mig ännu yngre än vad jag är, känns som jag nyss fyllde 20 och sa till folk att jag var 20, nu ska man behöva berätta att man är 24, när jag säger det så låter det bara fel.
Känns så konstigt.
Har haft fullt upp med att räkna dagarna på att Thea blir större att jag helt enkelt glömt mig själv, Thea går gärna fylla år men jag behöver inte den delen längre, det får gärna stoppas ;)

Har dock haft en super bra födelsedag. Blev väckt att Joel och Thea med blommor, paket och tårta på sängen.
Thea hade valt ut 5 st röda fina ljus till ljusstaken på matbordet, (dock så avslöjade hon sig häromdagen så fort dom kom hem)
- mamma mamma du har fått ljus
Joel säger, shh
Thea tittar på mig och säger - Det är en hemlighet
Hon var så otroligt söt då :)

Av Joel fick jag en sådan där liten väska eller vad det nu är som man har på armen med mobilen i när man tränar, precis vad jag ville ha :)
... och tre par nya Hanky Panky trosor... :D weeei , ett par lila, vita och svarta.
Dom absolut Bästa trosorna som finns :)

Födelsedags middag blev det på MM Bar & Bistro med Thea, mamma, pappa och moster Anna. En underbart härlig och god middag, vill ha mera utav den :)

Tack Joel och Thea för erat fina firande och paket.
... och Tack mamma, pappa och Anna för den goda födelsedagsmiddagen.

/Stina


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha och Grattis! Vänta bara tills du fyllt 30.

2011-12-04 @ 22:46:09
URL: http://www.livetefter30.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0