Klänningen är här


Idag kom min snygga, fina underbart röda klänning från H&M Versace. Helt fantastiskt skön, nu vill jag bara få använda den :)
En super snygg klädpåse fick man till för att förvara klänningen på bästa sätt också.

och så är det ju löning idag, så då passade jag på att bege mig ner till centrum med Thea och mormor för att hitta något fint till Thea att ha på sig på Luciatåget, hon skulle absolut vara tomte i alla fall, sötnosen.

Sedan spenderade vi kvällen hemma hos mamma och pappa där Thea även åter igen fick se och prata med Tova genom datorn, det tycker hon verkligen är super skoj, hon saknar sin lilla Kusin.

Nu blir det film mys med en film från förr, Entrapment, det var inte igår man såg den. Snubblade över den på Cdon när jag skulle beställa hem alla Twilight filmer och lite mer smått och gott :)
/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0