Första advent och firande


Idag har jag haft släkten hemma på födelsedags fika, denna första advent. Inte för att det känns så med dessa 10 graders vädret, men vi har haft det mysigt i alla fall :)

Fick min present av mamma och pappa för två dagar sedan, mamma kunde inte riktigt hålla sig :)
En kakburk från disney, ännu en sak till min fina samling.


Idag fick jag ännu mera till disney samlingen, till min fina disney stad fick jag 6 nya figurer som jag inte ens visste fanns. Av mormor
Thea blev glad också, för hon bara älskar att titta på staden.


Av moster Anna med familj fick jag ett vitt vin samt två vinglas från iitala till min iitala samling, så nu har jag ännu fler vinglas:)

Av farmor fick jag pengar, alltid lika kul :)

och sist med inte minst. Min morfar och hans fru maggan överraskade mig ENORMT. Hade absolut inte väntat mig att få denna present, men jag fick Kaffe servicen från blå blom :)
Berättade för dom att jag ville ha den för bara två veckor sedan, och så går dom och köper den, helt galet :)



Jag är så extremt tacksam för alla mina fina presenter. Tack så hemsk mycket. Älskar er!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0