En dag med Linda och Nick


Igår spenderade jag större utav dagen med Linda och min söta gudson nick.
Blev både en fika och middag i centrum, med en lite grabb med myror i blöjan :)
Efter middag fick vi hem till mig och färgade håret sedan satte Linda igång och pysslade med mitt hår, så galet skönt när någon gör det, om man endå kunde ha det så varje morgon, då skulle man ha det bra :)
och lilla gullungen Nick vägrade såklart att sova, så brukar det ju alltid vara med dom små småttingarna, när man vill att dom ska sova, men han rullade omkring i sängen och skrattade hela tiden, gullunge!!!



och här är min slarviga som jag testade att slänga ihop innan läggdags.

Nu ska jag åkta till Täby med samma goa personer från igår :)
/Stina

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint ju!! Du e ju bra på att göra den där lugg grejen :) vafasen försökte du skriva i kommentaren på min blogg? Haha <3 betyder vad? :-p

2011-11-06 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0