En galen lördag


I lördags var det dags för att fira Jossan som blev hela 24 år i söndags.

Jag, Claire och Linda tog oss ett glas vin här hemma och snackade lite skit innan vi begav oss iväg till Jossan och resten utav folket.
Hade den absolut bästa kvällen på jag vet inte hur länge, dock så var det väl kanske inte lite bra när jag kom hem, men badrummsmattan fick sig lite sällskap i alla fall haha =)
Mer om hur kvällen gick eller slutade är nog bäst att jag håller för mig själv.
Men söndagen bestod av mig under ett täcke i soffan fram till klockan 22.00 då det var dags för att åka och jobba.

Kvällens outfitt.



Tack alla UNDERBARA SNYGGINGAR för en super kväll!!!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0