Mammas älskling


Vaknade av att jag hörde en spolning och sedan små tassande steg in i sovrummet, Det är Thea som har varit uppe och kissat halv sex på morgonen och sedan så har hon gått och lagt sig igen.. =) Så himla söt och så otroligt duktig..

Sedan kom hon upp till mig så vi fick mysa en liten stund innan det var dags att gå upp.
Efter en stund så ropar hon innefrån badrummet och vill så gärna visa vad hon har gjort, då har hon varit och bajat på toaletten.
Gör nästan ont i hjärtat av lycka när jag ser att hon är så otroligt duktig.. Min lilla älskling.

Nu ska vi dra på oss kläder och åka med Thea till dagis och sedan med mig till skolan.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0