Onsdags outfitt


Första dagen på sommaren kan man väl säga. Skolan avslutades igår, även om jag har en grej som ska göras nästa vecka, men det känns i alla fall som om den är helt slut, vilket är så skönt. 3 månader innan nästa skolstart.
Dock kan man ju inte längre säga att man har sommarlov eftersom man måste jobba hela sommaren.

Tänk vad skönt det var när man gick fortfarande bodde hemma och gick i gymnasiet. Det var bra tider det egentligen.

Eftersom det har varit så mycket på senaste tiden så har både tvätt och städ hamnat efter, så idag ägnade jag mig åt det. Har en del kvar men mycket är avklarat.



Åt lunch med mamma och älskling nere i centrum idag också, det var mysigt för det är inte ofta Joel och jag hinner time in att käka lunch när han jobbar.

Nu på kvällen har jag och Thea varit hemma hos mina föräldrar för jag har gjort naglar på Käthe, och känner att det börjar bli dags för att göra mina nu igen snart, men jag har verkligen ingen lust, är så trist att göra på sig själv =(

Imorgon blir det utflykt, ska bli så mysigt.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0