Myspys dag i vaxholm

Idag hade jag på mig min nya fina kjol som jag bara älskar, den är ju röd =)




Idag kom min och Joels soffa =) , den är så jäkla fin, dock så är det för stor för vårad vardagsrum "ops" hehe, men jag älskar ju att ha folk hemma så då behövs ju en stor soffa, och kanske ett större boende.



Efter att jag hämtat Thea på dagis så åkte jag Thea och mamma en sväng till vaxholm och råkade spendera lite pengar, en underbart skön och härligt dag i vaxholm var det verkligen.


Thea fick två byxdressar, en baddräkt, en par tights och ett linne.
Jag gick ett linne och en halv väska.
Snodde mammas röda marimekko väska för länge sedan nu för jag tyckte den passade bättre på mig (den är ju röd) , så jag köpte en svart idag som mamma skulle ha, men hon får ha den en annan dag, för jag tog den först. Dom är ju bara sååå snygga.
" Mamma du ska få en av väskorna"

Imorgon är det jag och Joel ensamma hela dagen som gäller! I soffan kanske.. :D

/Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg är du ;)

2011-06-09 @ 00:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0