Söndagen


Igår hade vi städ dag här hemma, mycket blev gjort, men det är fortfarande mycket kvar. Thea fick vara ute på gården och cykla själv, hon är så stor och duktig, dock så gick jag och tittade till henne varannan minut.

Mamma kom förbi en sväng och tog med sig Thea till centrum för att köpa en födelsedags present till Joel.
Hem kom dom med en ny klocka till Thea, jatg fick en klocka i namnsdagspresent och Joel fick en klocka till sin födelsedag.
Nästa lika fick vi =)


Lite lata var vi efter dagen så det blev stora M till middag =), Thea klagade inte i alla fall.

Idag har jag och snuttan cyklat runt i väntan på att hon skulle bli hämtad, och nu har hon åkt, tycker det är bra jobbigt att hon åker när jag vet att jag inte kommer träffa henne på en hel vecka.
Men sedan åker vi alla tre till Spanien, om 8 dagar. Som jag längtar! Så jag hoppas denna veckan går fort, dock så har jag 5 jobb nätter att se fram emot, kommer gå så segt.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Claire

Söta lilla familjen. =)

2011-07-19 @ 14:17:03
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0