Gyn akuten


Då har man varit på gyn akuten också. I 4 timmar =(, så jävla drygt.
Kom in och då var den 1, (uppmärksamma 1) person före mig, hon fick komma in efter ungefär en timma, men lilla jag, jo jag fick vänta i yttligare tre timmar, för att andra som kom in var med akuta än jag.
Då kom jag in och uppgav att jag blev hänvisad till akuten pga av en smärta i magen som låg på ÖVER 10 i VAS skalan som är en smärt skala mellan 1-10. Dock avtog smärtan när vi kom in, men det ska inte spela någon roll.
ALDRIG mer akuten, det säger jag bara. Nästa gång stannar jag hemma!!!!

TACK SNÄLLA Gittan som körde in, och TACK SNÄLLA Martin som klev upp mitt i natten och hämtade oss!
Ni är änglar.

Nu ska vi i alla fall äntligen gå och lägga oss, börjar bli redigt trött nu.

Godnatt!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0