Att näcka är UNDERBART


Denna vecka är Thea hos sin pappa, och igår var både jag och Joel lediga så då passade vi på att bege oss in til Gröna lund.
Vi hade verkligen en hel mysig dag, men mycket skojiga åk, en mysig tur i kärlekstunneln och så spelade vi en massa spel, och vem vann?? Så klart så vann jag. Vad hade ni trott? =)
Men min älskade Joel var en mycket duktig motståndare.

Det var en extremt varm dag igår så det första vi gjorde när vi kom hem var att bege oss bort till domarudden för att ta oss ett dopp, och eftersom inga människor var omkring så blev det spritt språngande naken, och det är ju så grymt skönt att bada naken, skulle mer än gärna göra det varenda gång man bada. Skönt skönt skönt.

Dagen och kvällen avslutades med en sväng om på Tommys, det gäller att passa på när det är vacker väder, man är ledig och alla underbara människor är där.


Idag bär det av till jobbet igen, och jag är inte det minsta sugen på att jobba. Nix, vill ligga hemma med min Joel och bara njuta av honom, det blir inte så ofta man få njuta av varandras ensamhet och kärlet då vi har en underbar lite Thea hos oss hela tiden, så när hon åker till sin pappa så blir jag nästan nykär på nytt i Joel =)

Men det ska bli härligt att få henne tillbaka på måndag igen =)

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0