Viktor and Rolf parfym



Har förr skrivit om denna underbara parfym
http://stina3.blogg.se/bebis/2009/june/viktor-rolf-flowerbomb.html

... och jag gör det igen.



Fick precis hem nyhetstidningen från Kicks... och till min STORA förvåning så står det följande

Nu finns Viktor & Rolf och succ+edoften Flowerbomb hos Kicks.
Välkommen in att upptäcka denna unika doft!


Men vadå unik?? Om kicks tar in den kommer den inte längre vara unik =(

Hittade denna parfym för ca 6 år sedan, och har haft den sedan dess. Jag bara älskar den. och jag gillar den ännu mer just för att den inte har funnits att köpa överallt. Från börjar var det bara NK, och sedan tog någon enstaka parfym butik in den, och nu ALLA KICKS BUTIKER... =(
Fast man kan ju glädjas lite av att den är ganska dyr så förhoppningsvis är det inte så många som köper den i alla fall.

Alla vänner har alltid haft ungefär samma parfymer, tycker det kan gå lite i moden eller vad man ska säga, men jag har alltid haft denna, för jag vill inte luckta som alla andra, man vill ju ha en egen doft.

/Stina

Kommentarer
Postat av: susanne

Jag tycker att det är en självklarhet att Kicks skulle få ha en sådan unik, god parfym och populär parfym i sitt sortiment. Med unik menar de att det inte finns någon annan parfym som har sådan blandning av noter i sig som den doften.... jag jobbar på kicks och det är var 3. kund som köper den parfymen och innan kicks började sälja den, var det var 3. kund som frågade efter den så du är låååångt ifrån ensam om att gilla och ha den parfymen.....

2011-02-17 @ 19:12:29
Postat av: Ida

TACK FÖR TIPSET NU SKA JAG IN PÅ KICKS DET FÖRSTA JAG GÖR FÖR JAG ÄLSKAR DEN HÄR PARFYMEN! PUSSSS!!!

2011-05-13 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0