Sverigers värsta bilförare, Är det ett skämt eller?


Läste en artilek om en av deltagarna i Sveriger värsta bilförare.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article8589371.ab

Wenche Palm, 57 som är en av deltagarna misslyckdes med ett moment och körde rakt in i en dekorvägg, följderna blev en hjärnskada, och nu gnäller hon på att tv4 inte tar det fulla ansvaret för det som hända.

Det är väl endå hon som ska ha det fulla ansvaret, hon borde aldrig ens ha fått körkort, och allt minde bli av med det på en gång. Hon har skadat sig sjäv och en i kamerateamet, räcker inte det.
Ska hon ut på vägarna och vara en livsfara för alla oss andra?
Tycker det är fler i det där programmet som borde bli av med körkortena på en gång. Dom kan börja cykla istället, och man kan ju undra vad det är för idioter som gav dom körkortet från början.
Tycker det är helt bedrövligt.
Jag hoppas inerligt att jag aldrig kommer behöva möta dom på vägarna, när jag sitter och åker med min dotter i baksättet.
Alla människor är inte gjorda för att ha körkort.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0