Salt vatten spray


Jag klarar mig inte utan salt vatten spray. Jag har det i hårt dagligen för mitt hår blir annars väldigt elektirskt, och salt vattnet är det enda som fungerar. Jag älskar det.
Min spray tog slut för några dagar sedan så jag har fått stå ut utan i några dagar, men idag var jag ner och köpa en ny flaska igen.

Mina tre favoriter...


idag köpte jag frpn phc, det var den jag hade sist också. Det är inte den bästa, men väldigt neutral och den är inte så dyr 75 kr kostar det. Så för det priset så är den kanon. Har lite andra saker jag vill lägga pengar på just nu.


Toni & Guy körde jag alltid på förut, priset stiger lite här till 125 kr, denna luktar extremt gott, och ger ett starkare resultat än phc, håret blir mer stelt, ännu mer liknande hår som har badat i salt vatten


Dyrast, kostar 165 kr och själv tycker jag den tar slut lite fortare än dom andra. resultaten hamnar någonstans mellan phc och Toni & guy. När jag känner att jag kan lägga ut pengar, då blir det denna.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0