Resa bokad.. :D


äntligen äntligen äntligen...
Jag fick en resa i julklapp av mina föräldrar så att jag kunde åka till Spanien nu i vår någonting.
Nu är det bokat.. Den 28 Mars åker jag.. weei.
Mamma åker ner en vecka tidigare och så åker vi hem tillsammans sedan.
Ska bli så otroligt skönt och härligt.. Nu får jag bara hålla tummarna på att vi kommer få lika fin väder som dom har haft nu..

ÄNTLIGEN FÅR JAG ÅKA TILLBAKA TILL SPANIEN.

träffa bror min och min lilla brorsdotter.
Nu är det 4 år sedan jag var där sist. och innan var jag där minst en gång om året. Så nu är det verkligen på tiden.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh osis! Jag vill också åka till varmare breddgrader!

Ses i veckan på en fika?? Pussokram

2011-02-27 @ 01:36:43
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0