rena pesten.


Dagbok

Gårdagen var verkligen min värsta dag på extremt länge, kändes som att allt hände.
Strul med jobbet som gjorde mig extremt ledsen.
Strul med telefonen som gjorde mig extremt förbannad, speciellt när man ringer och pratar med operatören och dom pratar efter ett papper.
Strul med pengar från en person som gör mig bara så himla less.

och så slutade jag upp i ett extremt bråk med en nära person. Den fylldes på med en droppe för mycket i mitt glas så det rann över och jag orkade inte mer, jag berättade precis som jag kände och som jag har känt kanske dom senaste 10 åren, och att inte få någon som helst respons i den situationen var så jävla jobbigt.
Jag har aldrig sagt något förut. jag har bitit ihop och struntat i det som jag gör med det mesta, men nu fungerar inte det längre.
Jag vill bara någon gång få höra någon positivt om allt jag vill göra eller köper, bara en gång, att personen blir lite glad för min skull, är så trött på att bara höga negativa saker om ALLT jag vill göra, mina drömmar.
Om det inte handlar om båtar såklart =(

Kommer det verkligen alltid vara såhär?

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0