Nya skor.


Har letat och letat efter något att ha på mig på Lördag när vi ska in till stan och fira söta Claire som både fyller år och som har tagit sin sjuksyster examen.
Idag hittade jag äntligen något... Ett par skor.
Dock så är dom lite för höga för mig. Blir ju över 180 cm lång, och så är jag en ganska bekväm person som gärna inte går i för höga skor. Men dessvärre så är det tydligen inte mode att ha låga klackar, så alla skor är 11cm höga. Jag leva med det... kanske

Ska prova skorna några gånger fram tills lördag för att se om jag kommer använda dom eller inte.



450:- på rean.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snygga, vill också ha

2011-02-02 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0