Lite för lite sömn


blev ca två timmars sömn idag så nu är mitt huvud ganska lost måste jag säga, är dessutom genom förkyld och det gör ju inte saker bättre direkt.
Har i alla fall lyckats göra två och en halv saker jag skulle göra idag, hehe.
Var nere och köpte ny hårfärg, så att man är fin i håret till dopet nästa vecka.
Fixat parkeringsplats precis utanför huset, helt perfekt..:D
och så har jag tvättat två maskiner, tar dom resterande 4 imorgon, orkade inte mer.

.. och så kom ett paket på posten idag.. :D
Mina stövlar, så nu är jag redo för regn.. Super sköna gummistölvar, helt underbara.
Ett par byta tygskor kom också, men dom var lite för små så dom fick åka tillbaka.


Stadsstövel från Tretorn

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0