Kommentar på parfymen


Fick en kommentar på mitt inlägg angående min parfym. Viktor and rolf.

Vissa människor är lite konstiga i huvudet faktiskt. Hon verkar inte ha förstått vad jag har skrivit. Så jag skriver en liten sak till.

Jag vet att många vill ha denna parfym, under mina år jag har haft parfymen så har 100 tals människor berömt hur gått den luktar, och jag vill fortsätta ha det så, jag vill inte att var 3 dje person ska säga till mig " åh du har samma parfym som jag, visst luktar den gott" Just därför vill jag inte att kicks ska ta in parfymen, för då tycker jag inte att den är lika speciell längre, och det tycker jag är extremt tråkigt.

Det är en unik och speciellt parfym, men om var tredje person köper den, hur unik och speciellt är den då??? Inte alls skulle jag vilja säga.

Ett tips, svara inte på inlägg du/ni inte förstår.

/Stina


Kommentarer
Postat av: Anonym

var tredje människa i sverige har ju redan den så

2011-02-18 @ 16:22:37
Postat av: Jen

Kan man svara mer drygt? "var tredje människa i sverige har ju redan den så" Om nu var tredje människa i hela sverige har den så tror inte du att det kommer bli fler då? Man väljer ju en doft som symbolicerar en själv och som man verkligen trivs med ett sätt att säga detta är jag. Kan du förstå det eller är du helt förblindad att se saker från ett andra perspektiv???



2011-02-19 @ 15:39:51
URL: http://identietmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0