Jobb helg


Nu har jag jobbat klart mina nätter för denna helg och månad. Nu är jag så otroligt trött men hade verkligen behövt tvätta, men såklart så fanns ingen tvätttid, försen ikväll, så tvätta då istället. (det som alltid brukar vara ledigt) och så behöver jag städa, men jag får nog ta det senare också.
Förlåt älskling att du kommer komma hem till stök, jag städar så fort jag vaknar.. =)

I Veckan har jag 4 nätter att se fram emot, onsdag, torsdag, fredag och lördag.
Jag ska göra Käthes naglar imorgon och så skulle jag behöva försöka ta mig till en frisör och klippa bort mina hemska toppar, nu var det några månader sedan igen. Är dåligt på det där med att klippa håret.

Men nu blir det natti natti

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0