Hjärta


Jag har betämmt mig för att göra en ny tatuering nu. Har funderat på i många år om att tatuera över den jag har, men kommer aldrig på vad jag ska göra, och så har jag även länge velat göra en på armen där man kan se den.
För under 10 års tid så har jag inte sett min tatuering en enda gång annat än i spegeln. Så nu ska det bli en synlig.
.. och vad ska motivet vara då?
Konstiga hjärtan är det som står för mig.. Snea, långa hjärtan är sådan jag gillar och har alltid gjort, så ett sådant kommer det bli som sitter snett på handleden.

Jag har plockat fram några hjärtan som jag gillar och så har Joel ritat dom ungefär så som dom såg ut.
Det absolut finaste han gjorde som jag ska rama in så fort han är klar är detta
Ska inte tatuera in detta men ska absolut ha den på väggen här hemma.



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0