Här vill jag bo


Jag brukar ofta sitta och kolla på hemnet.se, för helt plötsligt kanske drömhuset är till salu.
Brukar inte hitta så mycket som jag fastnar för..
Men det gjorde jag idag..
och det är verkligen inte läge i mitt liv att köpa ett hus då jag just nu pluggar, så jag skulle aldrig få lån till det, även om jag skulle få en del pengar för min lägenhet idag.

http://www.hemnet.se/beskrivning/1394535?r=3

Nackdelen är att den ligger en bit ifrån centrum, nu har jag i och för sig bil. Men ska man åka buss då blir det drygt, eller om jag ska ta taxi så kostar det lite. Men så himmla gulligt hus. Vill så gärna bo där.
Kan inte någon bara ge mig 2 miljoner så skulle jag göra allt för den personen resten av mitt liv.. =)

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0