Hår färgning.


Jag färgar mitt hår ganska ofta för att det ser trist ut ganska så fort.
Ungefär varannan månad gör jag det.

och jag använder mig utav Wella Color Touch
Jag har färgar håret mycket i mina dagar. Jag har blekt det, har haft olika toner av blond, blonad slingor, kastanje färgat hår, ljus brund, mellan brunt, mörk brunt, svart , blåa slingor, blå, rosa, gröna och gula slingor samtidigt.
Jag har haft det mesta i mitt hår. (Färgade slingorna var för en visning)
Aldrig har jag varit så nöjd med en färg som när jag första gången testade Wella Color Touch
Färgen blir precis den som man vill ha och den håller i sig förutom att den till slut mattar av.
Annars när jag har färgat brund så har man tagit någon färg som kanske heter ljus brun eller mörk blond och det blir nästan svart till en början och sedan ljusnar det hela tiden, där resultatet nästan aldrig blir bra.

Jag använder den färg som heter 4/77 Intensiv Coffe den mörkaste bruna som dom har. And i love it :D



/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0