Får man bli galen som mamma?


Igår höll Thea på som bara den så fort vi kom innanför dörrarna till Centrum. Vi skulle handla och hon satte sig ner var 10 meter och skrek, jag höll fan på att bli tokig.
Hon fortsatte hela vägen hem, och under kvällen hemma, jag fick en lugn stund medans hon tittade på Dumbo och jag gjorde mat.

Idag skulle vi åka och bada, så jag packar väskan och gör allt klart då börjar hon IGEN.
Jag orkar inte... Vet inte vad det är med mig just nu men jag har verkligen ingen ork eller krafter för detta.
Piss kväll vart det igår då jag dessutom somnade med Thea i sängen så det kändes som om man hade missat hela mysfredag,och jag som så gärna ville ha en myskväll.
Ikväll har jag en känsla om att det kommer bli precis lika, Joel slutar sent ikväll igen, och Thea är på precis samma humör som igår..
Får man säga att man vill ha en barnfri semester??

Hade varit trevligt med myssällskap att se Melidofestivalen ikväll också, men ingen som kan ta sig hit =(
och jag orkar inte ta med mig denna grin unge hem till någon och så blir hon trött och det blir ännu värre.
Men vi får ha en myskväll själva när Joel väl kommit hem, hoppas det inte bli för sent =(

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0