Brev från H&M


Kändes sådär att öppna brevet jag fick av H&M idag faktiskt.
Fick min bonus på det jag har handlat.

Förut har jag brukat fått en bonus på 50:- och det blir man ju glad av =)

Nu fick jag en bonud på 350:- vilket betydet att jag har handlat lite för mycket på H&M. Det stod hur mycket jag hade handlat för under året. aja baja Stina!
Man tänker hela tiden, det kostar bara, 299:- , 199:- , 79:- men i det stora hela så blir det ju faktiskt ganska mycket pengar till slut. Nu vet jag hur mycket jag har handlar bara på H&M, hur mycket har jag då handlat på andra ställen?? och jag som inte tycker jag har handlar så mycket som jag brukar.


Kommentarer
Postat av: Claire

haha, miss shopoholic ;)

Vad är det för speciellt som händer hemma hos er eftersom du skrev att ni skulle få gäster?



Jag tycker att du ska vara med på min idé om en träningskalender som jag skrev om idag i min blogg. Gå in och kika och säg till om du är intresserad av att vara med så jag kan länka till din blogg. ;)



Pussss

2011-02-18 @ 23:27:31
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0