Träningen


Det räcker nog inte längre med att bara träna jag bli tjockis endå.
Har haft sådant sug på kina puffar nu i flera flera veckor och det går inte över, tyvärr har dom lagt sig så fint så runt magen, så nu ska jag bestämma mig för att inte bara sattsa på träningen utan att TÄNKA PÅ VAD JAG ÄTER!



Träningen igår var sjukt skön. Vi körde kombinationen med Kettlebellsen och jag fick upp en storlek.
Förutom har jag dessutom inte kunnat köra den lättaste med vänster arm för det har knakat, knäppt, och blixtrat i armbågen och gjort galet ont. Men nu kunde jag inte bara använde den lättaste med vänster, man kunde dessutom köra samma tung som jag körde med höger. Sjukt härligt när man känner att det händer något, och då är jag inte lika duktig med träningen varje vecka :)
Nästa vecka ska träningen bli mycket bättre, och sedan så är skolan slut och då är det bara att träna, inga ursäkter :)

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0