Tack för en Torsdag



Igår kom Carro, Linda och Joels kompis christoffer över på några glas saft ;)

Jag och Linda lyckades mer eller mindre övertala Carro att vi skulle få klippa henne, och shit vad grymma vi var, hade velat klippa lite mer dock, men det var endå skit bra.
Kort på ena sidan och bakåt, och långt uppe och ena sidan, sedan drog vi allt bakåt.

Senare tänkte vi försöka testa Tommys, men det var inge folk så dom tänkte stänga så vi vände hemmåt igen och började spela poker.
Min första gång och jag Vann =) weeei.
Som jag sa till grabbarna tidigare, det går inte att spela poker med någon som inte kan för den personen vinner alltid, och helt rätt, så blev det. Eller så kan det ju också vara så att jag är en naturbegåvning ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en fredag.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0