Behöver du göra knipövningar?


Ända sedan jag fick Thea så har jag haft svårt att knipa ihop ibland ;)
Har haft svårt att hoppa hopprep, men det är nog enda gången som det kan ha blivit lekage, men det är nog de tycker jag.
Så jag har varit på g att köpa geisha kulor hundra tals gånger men av någon anledning så har det aldrig blivit av, och sitta och göra knipövningar i bilen eller i soffan, det kommer man aldrig ihåg.
Men nu har jag hittat den BÄSTA ÖVNINGEN
Sist jag hoppade studsmatta var typ när folk började köpa dom till trädgårdarna för typ 15 år sedan, men när vi var på Husarö så hade dom en där, då var man ju tvungen att hoppa lite, dock så var man lite stelare och räddare än var man va för 15 år sedan, och så orkade man inte ens hälften så länge, hehe.
Men 2 studs så började det läcka, och det läckte och läckte och läckte så jag fick springa mellan mattan och dass. Dagen efter så hoppade jag igen, INGENTING läckte, inte ens när jag tog i ordentligt för att komma högt, eller när Joel dubbelstudsade.
Sjukt bra träning för knipisarna. Så nu måste jag verkligen köpa hus och en sådan där matta. Det står numera först på listan, nästintill =)





/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0