Whats wrong with me??


Sitter och försöka få ihop grupparbetet som ska redovisas på måndag, förstår inte hur jag ska hinna med det, får panik, dels för att hinna klart, och dels för att behöva stå där framme igen.

Skriver om depression, och min hjärna fungerar verkligen inte, funderar hela tiden på om jag verkligen skriver rätt, om det är denna information som ska nå fram, och mitt upp i alltihopa så läser man symtomen och börjar fundera "är jag deprimerad" ???
Jag uppfyller ju klart några utav symtomen, och tycker även jag har gjort det en längre tid, men... Jag är nog bara extremt trött hela tiden.

Men paniken bara växer över mig endå, fyra veckor kvar i skolan, och igår o idag fick vi veta att vi ska ha två prov till, plus massa arbeten som ska lämnas in, dels som jag ligger efter med, och dels sådana som ska lämnas i här nu i dagarna.
Jag hoppas verkligen att min hjärna kommer kunna vila upp sig under sommaren så att jag orkar ge gärnet till hösten, för denna terminen är jag verkligen inte nöjd med.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0